lördag 25 juli 2009

Hinner inte blogga lika mycket


Jag saknar verkligen bloggandet. Jag hinner varken med denna eller min privata. Jag jobbar jättemycket i sommar och MAIFs hemsida får all min uppmärksamhet. Jag gillar verkligen att hjälpa till med den, så att bloggen blir lidande gör inte så ont. Jag hoppas dock hinna lägga ut bilder lite oftare framöver. När sommaren är slut ska jag väl ha mer tid över.




Idag har jag varit på Strandvallen som vanligt. Eller kanske inte riktigt som vanligt. Jag var där för att göra en intervju. Jag ville se träningen, så jag kom dit strax efter att killarna kommit ut på B-planen. Med solen skinande och värme i luften, var det mycket behagligt att titta på. Det var inte dags för träningskoll, så jag bara njöt.











På plats idag, fanns Osiako till. I alla fall en lika mörkhyad som vår vän Patrick. Det är en kille som tränar i Hässleholm och som ville komma och känna på hur det är att träna med "de stora pojkarna". Jag tror inte vi ska hänga upp oss för mycket på honom.
När träningen var slut träffade jag mitt intervju-objekt. Jag fick en mycket trevlig pratstund vid ett bord på ett ganska öde Strandvallen. Vem det var, kommer avslöjas inom kort. Jag lovar. Kanske blir det fler intervjuer i framtiden.
Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: