söndag 15 mars 2009

Hoppas solen tittar fram

Idag är det dags för träningsmatch igen. Jag har inte sett MAIF in action sen den första bataljen, så jag har abstinensbesvär.
Kl 14 kommer jag vara på plats på Strandvallen och heja, heja, heja på de gulsvarta.
Laguppställningen:
1. Mattias Asper
3. Tobias Johansson
4. Daniel Ivanovski
6. Patrik Rosengren
7. Johan Svensson
8. Patrick Osiako
10. Marcus Ekenberg
11.Adam Berner
12. David Löfquist
13. Daniel Nilsson
15. Robin Cederberg
18. Johan Persson
20. Jörgen Nilsson
21. Kim Thörnberg
30. Simon Svensson
33. Juan Robledo
Imorgon ska laget spela mot Olofström uppe i Kyrkhult, men det är inget för mig. Däremot ska jag göra allt för att ta mig till Strandvallen på onsdag, då Malmö FF kommer på besök. Det ska bli kul att se vilka spelare de har med sig och hur MAIF står sig mot dem.
Välmött på Strandvallen i eftermiddag!
Tills vi ses igen... KRAMEN!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej! Nu tittar jag in även här...
Hoppas det går bra på matcherna!