onsdag 11 mars 2009

Adam Berner - Mjällby AIF

Nu längtar jag enormt mycket efter att fotbollssäsongen ska komma igång på allvar. Seriematcher, Cuper, Tifon, snygga mål, höga förväntningar... Ja, allt som hör fotbollen till.

En spelare i MAIF, som jag har särskilt höga förväntningar på i år och som jag tror ska få sitt riktigt stora genombrott är Adam Berner. Bromölla-killen, som kom in som en liten frälsare när laget haltade pga flera skador bland de ordinarie i startelvan. Tyvärr drabbades han av själv av skada och sen har det varit lite si och så. Han har gjort ett bra jobb, men inte alltid kommit till sin rätt.
Jag gillar Adam och tror verkligen på honom. Kommer 2009 bli hans år? Jag hoppas det.

Jag har bara kunnat gå på en träningsmatch hittills, den första. Sen har jag jobbat, jobbat och jobbat. Jag hoppas kunna vara på plats på söndag, när killarna spelar på Strandvallen för första gången i år. Det ser jag fram emot.

Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: