torsdag 1 april 2010

Nästla sig in

Det är ju galet vad populär man kan vara ibland. Här har jag jobbat i bakgrunden i all enkelhet, helt gratis, och så är jag i själva verket mitt i blickfånget. Så knasigt!

Ikväll fick jag ett sms från min bror. Han skrev att jag minsann är populärare än laget just nu. Gissa om jag trodde det var ett aprilskämt!!

Men det var det inte...

Kolla själv:
http://www.svenskafans.com/fotboll/maif/forum.asp

Nåja, jag är väl en sån där som inte har något bättre för mig än att nästla mig in bland "kändisar". Jag har väl inget annat liv.

Vad synd för "Gulsvart själ" & co att jag är ombedd att "nästla mig in". Vilar det månne lite avundsjuka bakom påhoppen?

I vilket fall som helst, står det var och en fritt att tycka och ventilera. Det råder tryckfrihet i vårt avlånga land.

Jag kan ju tillstå att Eken, Johan & Danne kom till mitt jobb idag och var hur trevliga som helst. DE verkar inte ha problem med mig i alla fall. Jag nöjer mig med det. Vi får väl se vad Bagarn, Wille och övriga tycker. Jag vill ju inte stjäla uppmärksamhet från dem.

Tills vi ses igen... KRAMEN!




- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stå på dig du gör ett fantastiskt jobb!

Anonym sa...

Jag tycker också du gör ett fantastiskt bra jobb! Keep up the good workk!

HasseMattsson sa...

Jag vill bara skriva och tacka foer alla rapporter och bilder fran MAIFs matcher de senaste aren. Vaeldigt uppskattat och keep it going!!