måndag 27 juni 2011

Bilder från gårdagens match

Att det inte blev några bilder till MAIFs hemsidan efter förra hemmamatchen berodde på att jag blev sjuk och samtidigt slutade sladden till min laptop att leverera ström till datorn. Totalt kaos!

Igår var jag på plats igen och tog bilder. Efter matchen var jag tvungen att köra och hämta hem min dotter från vistelse hos pappan. En nätt liten tur på ca 16 mil.

Jag fixade till några bilder och la upp i MAIFs arkiv strax efter kl 22. Jag har inte befogenheter att lägga upp dem direkt på hemsidan. Det finns alltså bilder, men de ligger så fint i arkivet.

Vad gäller bloggen, så vet jag att den blivit mycket åsidosatt. Jag måste ju jobba och ta hand om familjen också. Det kommer bilder. Jag lämnar ju i första hand till MAIFs hemsida.

Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: