fredag 10 juni 2011

Nu lämnar Musse

Efter en vecka i Marocko och tre dagar i Italien, så kom Musse tillbaka till Sverige för några dagar sen. Han är här för att knyta ihop säcken och säga 'hej då' till sina vänner.
Jag har haft kontakt med honom under veckan och idag kom ett sms från honom att han skulle till Strandvallen. Vi skulle mötas där.

Det var härligt att få träffa honom igen en sista gång innan han tar nästa steg i karriären, men jag är också säker på att jag träffar honom igen i framtiden. Han kommer inte glömma MAIF och sina vänner här. Han kommer inte glömma den chans han fick att skapa sig en stor möjlighet till spel i de stora ligorna. Jag hoppas och tror att det kommer gå bra för Musse. Han är en toppenkille med båda fötterna på jorden.

Idag signerade han en massa bilder som jag tagit på honom under hans tid här. De kommer bli fina på min MAIF-vägg.

Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: