måndag 27 augusti 2007

Det känns tungt

Ett dygn har nästan passerat sen den bedrövliga matchen påbörjades igår. Jag kan inte sluta tänka på hur uselt de spelade. Flera gånger idag har jag mött bekanta som också var på plats på Strandvallen, och alla ser lika bedrövade ut. Tunga suckar! Alla för samma resonemang. Har grabbarna gett upp? Var det bara hit de ville? Hit, men inte längre.

Nåja, om inte grabbarna grus rycker upp sig och ger tillbaka lika mycket som de får från sina fans, så ska JAG i alla fall släppa gårdagens match i.o.m. detta inlägg. Nu ska jag gå vidare. Jag ska ge dem en ny chans i matchen mot Ljungskile om två veckor. Tar de sig inte i kragen då, så får jag kanske börja tänka om. Det börjar bli dyrt att gå på förlustmatcher.

Tills vi ses igen.... KRAMEN!

GO MAIF!!!

Inga kommentarer: