måndag 1 juni 2009

Fler bilder kommer - jag lovar




Jag vet att ni är många som hälsar på min enkla värld. Jag vill inget hellre än att tillgodose era behov gällande MAIF. Jag gör mitt bästa.
Efter matchen igår hade jag fullt upp med matchreferatet. Det var mitt första för hemsidan. Oj, vad nervöst. Hur skulle jag skriva?
Det slutade med att jag skrev ungefär som jag brukar. Jag kan inte ändra på mig själv och min stil och jag hoppas det är det man vill ha på hemsidan. Jag älskar mina nya uppdrag och gör allt för att det ska bli bra.
Trots att jag var fullt upptagen med att insupa alla detaljer i spelet, hann jag med att ta en hel del foton. Jag kommer naturligtvis lägga ut en massa här i bloggen. Jag återkommer. Idag drar ju Sweden Rock-veckan igång, så jag kommer vara mycket hemifrån. Som sagt... jag gör mitt bästa. Bilder kommer, jag lovar.

Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: