måndag 16 augusti 2010

Man måste heja på svart-vitt också

I lördags var jag på Strandängen igen för första gången detta året. Det har inte funnits tillfälle, då IFÖ Bromölla IF:s A-lag spelar sina hemmamatcher samma lördagar som jag jobbar. Jag har inte heller kunnat åka med på bortamatcher.

Tyvärr hann jag inte lägga ut bilderna direkt i lördags. Jag har en familj och ett jobb som kräver tid av mig. Eftersom det gått två dagar, blir det inget referat, bara bilder idag.













Jacob "Jacke" Lennartsson är nog den ende killen i laget jag faktiskt känner. Gissa om jag blev purken när jag nu kom dit för att se honom och så var han avstängd. Spoling!
Han är en riktig linslus, den där Jacke. Jag får hoppas han spelar nästa gång jag har möjlighet att komma.

Riktigt sant var det inte att Jacke är den ende jag känner. Vi har ju även Matte & Cojje... fast de spelar ju inte så mycket... längre.
Bromölla var piskade att ta poäng i denna match mot serietvåan, efter två förluster. Man fick inte tappa mer mot toppen.














Höörs IS vann första halvlek med 0-1, men andra tillföll IFÖ. De kvitterade två ggr och slutresultatet blev 2-2. En poäng för de svartvita. Det får man vara nöjd med.
Tills vi ses igen... KRAMEN!

2 kommentarer:

Lasse Dahl sa...

Trevliga bilder och roliga kommentarer.
Hoppas du hittar ner till Strandängen fler gånger.

Lena sa...

Tack Lasse! Vill gå så ofta som möjligt, men IFÖ ändrar ju inte sina matcher efter mitt schema ;-) Kul att du gillar mina bilder. Tack! Kramen!