måndag 11 april 2011

Lätt träning efter match

Från början fanns det med i planen att jag skulle ner till träningen idag. Sen fick omstrukturera dagen och plocka bort det från listan. Därefter ändrades allt igen och tid fanns att se vad gänget hittade på så här "dagen efter".
Solen sken lika vackert över Strandvallen som hemma, men det var något blåsigare. Konstigt, va! Peter Swärdh och Anders Torstensson var lika trevliga och glada som vanligt. Spelarna visade inga griniga miner. Gitz och Pavel kom fram och frågade hur matchen såg ut hemma från tv-soffan och Agne Bergwall var sitt vanliga humoristiska jag. Det var bara MAIFs egen kameraman Sven-Olof som inte tog någon notis om att jag var där. Han var så inne i sitt filmande att han inte märkte när jag smög upp bredvid honom.
Det är underbart vad solen gör för humöret. Alla var glada och positiva. Det märktes inget av gårdagens fadäs. Några av gårdagens matchkillar gav sig ut på en joggingrunda, medan resten av gänget tränade under ledning av Anders.

Tills vi ses igen... KRAMEN!

2 kommentarer:

Majda sa...

Haha, kunde du inte hittat en bättre bild på Daniel ;) kram!

Lena sa...

Hehe, lilla söta Majda... den var väl fin ;)
Gissa om jag var glad när Daniel fick spela från start och sen hela matchen igenom idag. Han var bäst på planen och det sa jag till honom efteråt. Riktigt härligt att se. Min sambo, min bror, hans sambo och mina Kalmar-släktingar... alla hyllar de honom för dagens insats. Det vore tjänstefel att inte låta honom spela mot Malmö på onsdag. KRAMEN!