måndag 18 april 2011

Jag ber om ursäkt och förståelse

Jag var på träningen i fredags och tog en massa bilder. De har jag inte orkat gå igenom och lägga ut. Jag var på matchen i lördags och tog en massa bilder. De har jag inte heller orkat gå igenom och lägga ut. De skulle ju hamnat både på hemsidan och i bloggen. Det tar många timmar att jobba med detta.

Som jag berättat tidigare är en mycket nära anhörig sjuk, riktigt sjuk. Denna person har bott hos mig en tid, så jag skulle ha möjlighet att hjälpa till dygnet runt och bidra till en lugn och trygg miljö. Jag har känt att familjen och jobbet måste gå före när det är så här. Jag har själv fått fler migränattacker än vanligt och behövt vila.

Igår ägnade jag en del av dagen till familjen och resten till att ordna med mitt bidrag till ArenaMagasinet (fd programbladet). Jag skulle intervjua Peter Swärdh och en spelare. Vem det är får ni se om ni köper tidningen på söndag på Strandvallen.

Idag är det arbete som gäller. Jag har börjat gå igenom alla nästan 800 bilder jag tog under matchen. Jag hoppas jag kan få ut några imorgon förmiddag.

Tack för din förståelse!


Tills vi ses igen... KRAMEN!

1 kommentar:

Anonym sa...

Självklart förstår vi Lena! Vi tar nya tag på onsdag. //Emil