fredag 1 april 2011

Två dagar kvar

Med min mobil i högsta hugg, gjorde jag en snabbvisit på min favoritarena.


Gräset på Strandvallen är grönt och väntar på spel.


Läktarna gapar tomma, men kommer förhoppningsvis fyllas till bredden på söndag eftermiddag.

Jag längtar så jag får ont i magen. Jag har inte kunnat följa försäsongen som jag velat. Dels pga jobbet och dels pga sjukdom i familjen.

Jag är ju, som jag tidigare berättat, timanställd på MAXI i Bromölla. Det gör att jag inte kan styra mitt liv som andra kan. Jag måste tacka ja till alla pass. Jag längtar efter ett fast jobb.

En mycket nära anhörig har drabbats av cancer. En stor del av min vardag går åt att hjälpa denna underbara människa, som betyder allt för mig.

Jag hoppas ni har förståelse, mina vänner. Jag kommer göra mitt yttersta för att lägga ut bilder framöver. Ni som känner mig eller iaf vet vem jag är, kom gärna fram och byt några ord på Vallen. Jag älskar sånt.

Kom till Strandvallen på söndag och heja fram vårt älskade MAIF till en fin seger mot Supercupsvinnarna Helsingborgs IF.

Tills vi ses igen... KRAMEN!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra inslag på Sydnytt Lena!
Du är en utmärkt ambassadör för vårt fina MAIF.

//Mia på Strandvallen

Lena sa...

Tack Mia! Det är roligt att höra. Vi ses imorgon. KRAMEN!