måndag 9 maj 2011

Ännu en trist förlust - men solen sken i alla fall

Tvi, tvi... Så där ja, nu har jag spottat ut alla hårstråna efter rövslickeriet. Jag har även bakat klart alla bullarna, kokat massor av sylt som Gits fick med sig till Ryssland och kammat de små pojkarna i omklädningsrummet. Pust! Det var jobbigt! Nu ska jag ägna mig åt att bluffa lite...
Det är egentligen ganska galet. Att jag kan ha så väldigt många läsare fastän jag är så värdelös. Jag är ju ingen riktig supporter. Men, men... Något gör jag nog bra i alla fall, eftersom så många återkommer. Hm...

Du som tycker jag är en fet, ful, bluffande lagmorsa... Du kan väl blunda med ena ögat i alla fall. Vem vet, mina bilder är kanske skadliga för dig.

Det har tagit större delen av dagen att lägga upp bilderna. Blogger ville inte alls idag. Det har varit problem mest hela tiden. Vilken tur att jag fick iväg några till MAIFs hemsida igår kväll.
Nu är dock alla bilderna klara och uppe. Håll till godo!

Jag hoppas bilderna var till belåtenhet.

Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: