tisdag 3 maj 2011

Lycka till, Peter!

För en stund sen nåddes jag av ett mycket tråkigt besked. Peter Gitselov ringde och berättade att han lämnar Mjällby AIF omgående, för att åka hem till sin familj i Ryssland. Jag kan inte beskriva i ord hur tråkigt jag tycker det är. Peter... Jag önskar dig all lycka i framtiden. Jag vill tacka för alla härliga samtal vi haft och för din och Katjas gästvänlighet. Krama om din lilla familj och sköt om dig! Jag hoppas våra vägar möts igen i framtiden och att vi kan hålla kontakten. Du är en toppenkille, som förtjänar det bästa.
Du kommer lämna ett stort tomrum efter dig. Jag och min familj kommer sakna dig.


Tills vi ses igen... KRAMEN!

2 kommentarer:

Gulsvart tjej sa...

Vet du av vilken anledning han åker hem??

Lena sa...

Hej Gulsvart tjej!

Skälen är privata, men kärleken är en stor faktor. Vi vet ju alla hur jobbigt det är att vara ifrån våra nära och kära.

KRAMEN!