onsdag 24 mars 2010

En ny MAIFare

Efter att ha mail-pratat några gånger det senaste dygnet med George Contreras, har jag nu blivit omnämnd i hans blog. Jag fick ju låna hans roliga hörn-foto till mitt inlägg igår och som tack skickade jag en rad bilder tillbaka, där jag fångat honom i bakgrunden av spelet.

Idag blev jag glatt överraskad, när George publicerat några av dem i sin blog och skrivit så snällt om mig. Det ska bli så trevligt att få träffa denna, troligtvis, väldigt intressanta amerikan med sin enorma livserfarenhet. Vi hoppas att han kan komma på nästa hemmamatch.

Tills vi ses igen... KRAMEN!

2 kommentarer:

Ida sa...

Hej Lena!

Vet du att Dusans tjej, Emelie, bloggar på http://ulikeemi.blogg.se ? Kanske är kul att läsa? Kram

Lena sa...

Nej Ida, det visste jag inte. Ska genast kolla in den. Tack för tipset! KRAMEN!