måndag 29 mars 2010

Riktigt j-a skönt

Det är med bultande hjärta och brett leende jag börjar göra mig iordning för sängen. Jag ska bara njuta av Tv4-sporten om en stund (de andra är avklarade) innan jag kan sluta ögonen och drömma sött om MAIF.

Det var riktigt, riktigt skönt att se MAIF ta 3 nya fina poäng ikväll (väl värt de 139 kronorna för matchen i Pay per view). Att de sen gjorde det mot Örebro på bortaplan, gjorde inte saken sämre. MAIF är, efter tre omgångar, obesegrade och har inte släppt in ett enda mål. Härligt! Örebro SK - Mjällby AIF 0-2.

Allsvenska tabellen är just nu en skön syn. Med två matcher kvar av omgången, är MAIF iaf på tredje plats. Imorgon kan visserligen Häcken gå om igen, men topplagen Elfsborg, Göteborg, AIK & Kalmar ligger nedanför än så länge. Finfint!

Nu drömmer jag vackert om de gulsvarta pojkarna.

Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: