lördag 17 november 2007

Urtrist match

Så här långt känns matchen som en stor besvikelse. Vilken tur att den inte spelas mitt i natten. Då hade jag varit rejält arg vid det här laget. 2-0 till Spanien i halvlek. FY! Jag hoppades på svensk ledning nu.

Just nu är det paus och den stora frågan är "Ska jag orka se resten av matchen?". In med Allbäck och få fart på spelet igen. Nu måste grabbarna göra mål... inte släppa in dem. Kanske vore ett målvaktsbyte på plats.

Hur har käre kusinen det där nere? Är han arg? Jag är inte lika avundsjuk längre. Tja, kanske lite på känslan och stämningen, men inte på själva matchen.

Lagen är på plan igen och andra halvlek ska strax börja. Zlatan har inte presterat något nämnvärt, så nu måste han göra skäl för Guldbollen. Få fart på fötterna nu, Ibra.

Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: