söndag 6 april 2008

U21: MAIF - Nosaby IF... Så bedrövligt...

När jag gick hem från Strandvallen, ca 10 min för slutsignalen, stod det 1-8. Jag hade fått nog. Hur det sen gick, har jag ingen som helst aning om.

Jag orkar inte skriva något om matchen, men jag delar gärna med mig av några bilder från debaklet.







Robin Kacaniklic var i alla fall lika bra som vanligt. Ett verkligt ämne för A-laget.


Wille ser mycket bra ut.





Planens gigant. Tyvärr klarar han inte allt själv.


Rille hade jobbigt i sitt mål, med usel hjälp av backlinjen.
I bakgrunden har tre bänknötare pissepaus.







Ber han en bön eller?
Jag hoppas verkligen denna match inte är en fingervisning om hur A-laget eller U21 kommer att ha det i serierna i år. Huga om det skulle bli så!
Jag ber om fint väder på söndag, för då äntrar jag Strandvallen med förhoppningen om premiärseger.
Tills vi ses igen... KRAMEN!










1 kommentar:

Cattis sa...

Ser ut som mildväder...

namn på bilderna kan du få dit med diverse hjälp program. Jag använde något som heter image well förut, som maken hjälpte mig att ladda ner.

Nu har jag fotoshop elements.

Lycka till
kram
Cattis