måndag 21 juni 2010


Ja, jag veeeeet... Jag är galen! Jag kan inte hålla mig borta.
Jag har dock bestämt att jag ska försöka gå på A-lagets träning minst en gång i veckan och ta bilder för bloggen. Killarna förtjänar uppmärksamhet och ni förtjänar att få se vad som pågår.


Nigel var på plats, men killen på bilden ovan är varken Nigel eller Patrick. Det är Osiakos kompis Anthony från Kenya. Han är på besök här och passar på att visa upp sig. Jag vet ännu inte hur länge han blir kvar här, eller vart han tar vägen sen. Det var inget planerat från MAIFs sida, så vitt jag vet.




Osiako är fortfarande utanför träning pga sin penicillinkur. Förhoppningsvis får de bättre besked efter läkarbesöket imorgon.
Kim hade lite känningar kring knät, så han fick rehabträna i källaren och sen blev det "hand-på-läggning" av trollkarlen Book. Kim är säkert snart i form igen.









Resten av veckan får killarna lugn och ro. Jag kommer inte att störa förrän efter helgen igen.
Tills vi ses igen... KRAMEN!

1 kommentar:

Vice2Been sa...

Stort tack för det jobb du lägger ner. Vi fans uppskattar allt vi kan få veta om laget.

/Mvh