torsdag 3 juni 2010

Det går framåt

Jag tog en liten tur till Strandvallen idag. Egentligen skulle jag vilja vara där jämt. Det är så stort att se hur hela projektet med den nya planen utvecklar sig. Det är historiskt.
På väg in på arenan tog jag mig en titt på årets fina partnertavla. Den tavla, precis vid sidan av grindarna, som visar alla större sponsorer. Jag är med på den. Nej, inte jag personligen, men tre av mina bilder. Hur snyggt som helst. Gissa om jag är stolt. Tycker du det är snyggt? Det tycker i alla fall jag.






Väl inne på arenan, så vara alla grävmaskiner tysta och alla gubbar hade gått för dagen. Jag smög runt och fotograferade lite. Jag gissade mig till att värmeslingorna är på plats, till viss del i alla fall, och snart är under jord.

Man ska även påbörja bygget av en TV-studio under Extra-läktaren. MAIF måste ju, som alla andra Allsvenska klubbar, ha en riktig lokal för inspelningar av intervjuer och andra reportage. Det kommer bli häftigt. Jag hoppas jag får titta in där någon gång i framtiden.

Kanske blir det en titt på Strandvallen igen på söndag. Jag ska vara ledig då, om ingen blir sjuk på jobbet. Då har ju killarna kommit ytterligare en arbetsdag längre i projektet.
Dags att sova!
Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: