tisdag 21 september 2010

Ingen lyckad dag på jobbet

Det var kallt och ruggigt i Helsingborg. Det var första gången jag besökte Olympia. Jag fick leta ett bra tag innan jag hittade dit jag skulle.
Sillastrybarna var inte många på klackläktaren, men hejade tappert på våra gulsvarta idoler. Här och var på sittplatssektionerna, kunde jag se MAIF-halsdukar och kepsar. Det värmde i själen. Mjällby AIF hade, dagen till ära, ordnat en sponsorresa, så på en sektion satt ganska på MAIF-are tillsammans. Jag kunde skönja flera kända ansikten.
Matchen gick inte Mjällbys väg. Helsingborg hade domaren med sig under större delen av matchen. Man kan inte skylla allt på domaren, men många med mig funderar...





Det är mycket svårt att fotografera i detta elljus. Det krävs olika inställningar för varje vinkel. Jag gör mitt bästa i alla fall och hoppas bilderna uppskattas.















Tills vi ses igen... KRAMEN!

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch, matchen vi helst vill glömma! Hoppas att du hade möjlighet att fota nu mot DIF!

Kram Maja