måndag 4 oktober 2010



Det är bara några dagar kvar av omröstningen. Den är slut på söndag, 10/10. Då sammanställer de alla personrösterna och ger sen besked om slutresultatet. Jag har fått mail från ledningen för Supporterlaget om att det fuskas med röstningen. Att man trixat med cookies, eller vad det nu heter. Jag vet inte hur det kan gå till, men något har gjorts. De skrev att det drabbar alla föreningar och att det var vanligt. Detta kommer man åtgärda. Jag hoppas verkligen inte det drabbar mig. Det vore trist att bli utslagen pga röstfusk. Jag ser hellre att jag blir slagen på ett ärligt vis.


Om du nu tycker att jag förtjänar att bli MAIFs representant i Supporterlaget 2010, rösta då på mig. Gå in på www.supporterlaget.se och klicka på MAIF-loggan. Där hittar du mig. Man får rösta en gång per dag och dator. Tack på förhand!
Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: