söndag 10 oktober 2010

På hal is

Nu tycker du säkert att jag tagit ett enormt snedsteg. Jo visst, men ändå inte. Det är inte bara fotboll i mitt liv. Jag gillar även hockey och handboll. Sport överhuvudtaget är kul.
Att jag nu är på hockey beror faktiskt på MAIF. Ja, en viss del av MAIF. En viss klackledare, vid namn Daniel Olausson. Denne unge och otroligt trevlige kille, gör allt för att få igång gänget på klackläktaren. Han brinner för MAIF och han brinner för Sillastrybarna. Nu tyckte jag att det var dags att visa upp en annan sida av honom.
Daniel Olausson (nr 55) var tidigare SIK (Sölvesborgs IK) trogen. Han har nyligen tagit klivet över gränsen till KIK, Kristianstads IK Wild Kings. Där spelar han back i J20. Jag har velat se honom in action länge, men det har inte funnits tid. Nu blev det äntligen av.
Jag bjuder på en rad bilder från matchen. Daniel var jättebra och jag ser fram emot att följa honom i vinter. Han förtjänar att lyftas fram. Go Daniel! Go Wild Kings!



Det gick inte vägen denna gånge, men jag är säker på att jag kommer få se många fina vinster i framtiden. Jag kommer tillbaka. Tack killar för en bra match!
Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: