fredag 22 maj 2009

Snuvig men rörd

Näsan rinner, huvudet bultar och jag har håll i sidan efter allt hostande... Ändå mår jag bra inombords. Jag är glad och rörd över de telefonsamtal, mail, sms och kommentarer i bloggarna jag fått sen allt det här uppstod.

En riktigt stor kram vill jag skicka till dig, SvenOlof, för det värmande meddelandet du lämnat i min mobil. Den är trasig, så jag kan inte ha den igång. Jag hörde det ikväll och blev så glad att jag faktiskt grät en skvätt. Det är underbart att höra dina ord och ditt stöd. TACK och KRAM!

Igår kontaktade jag styrelsen i föreningen via brev och redan idag ringde en av styrelsemedlemmarna. Då jag jobbade var det min sambo som förde samtalet och det var mycket stärkande. De har tagit del av det som hänt och kommer vidta åtgärder å det snaraste.
Vi får se vad som händer, men det känns skönt att de lyssnar och vill göra något åt saken.

Nu ska jag få mig en välbehövlig natts sömn. Det vankas arbete igen tidigt imorgon bitti.
Jag lovar att återkomma med MAIF-bilder på söndag, då jag faktiskt BARA jobbar 4 timmar.

Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: