fredag 9 maj 2008

A-laget tränar


















Det var så härligt väder idag att jag struntade i alla förpliktelser och cyklade ner till Strandvallen istället. Jag visste ju att MAIFs A-lag hade träning, så det var ett enkelt val. Med kameran i högsta hugg, stegade jag in till B-planen och njöt av alla ivriga fotbollsspelare.
Det var härligt att se så många i farten igen, Sasa, Tobbe, Adam B, Marcelo... Wille och Robledo körde egen träning vid sidan av planen, men de såg pigga och fräscha ut och kommentarerna haglade mellan alla killarna. Det var även roligt att se Robin K träna med laget. Jag hoppas det löser sig med hans licens snart. Han blir en giftig tillgång till det redan så bra laget.
Mot slutet av träningspasset fick Anders Torstensson dra på sig en väst och agera spelare. Snabbt framåt, men avsevärt segare bakåt =)
Stefan Ekstrand dök upp och växlade några glada ord med undertecknad. Han skulle köra ett träningspass med juniorerna direkt efter A-laget.
Nu ser jag fram emot matchen på tisdag. Alla ser oförskämt bra ut och håller det goda humöret i sig, kan vi nog vänta oss en rolig drabbning. Jag tror inte grabbarna grus skänker bort de tre poängen gratis ialla fall.
Tills vi ses igen... KRAMEN!

















Inga kommentarer: