torsdag 20 september 2007

Ruggigt väder... och längtan efter fotboll

Jag har på känn att jag måste plocka fram vinterjackan, vantar och mössa till matchen på söndag. Det har blivit så väldigt kallt. Mina erfarenheter av Malmö är att det är ett riktigt blåshål. Att matchen ska spelas i Limhamn, väldigt nära sundet, gör ju inte saken bättre.

Nåja, endast hög feber eller benbrott kommer hindra mig från att åka dit. Jag SKA vara med och heja fram VÅRA GULSVARTA GRABBAR till en välbehövd seger. Jag kommer ha mina supporterprylar, keps och halsduk, på mig och känna mig ett med laget. Lite varm dryck i en termos med nybakta buller el dyl, blir bra tillbehör. Jag känner på mig att MAIF tar tre härliga poäng på söndag.
Alla ni MAIFare som läser detta. Har ni möjlighet... KOM TILL LIMHAMNS IP kl 16 på söndag.
Mjällby måste ha stöd.
KRAMEN!

Inga kommentarer: