tisdag 18 september 2007

Välkomna alla MAIFare

Jag såg att någon snäll person tipsat om min blogg på MAIFs forum. Jag hoppas att ni som kommit och hälsat på inte blivit alltför besvikna. Jag har inte haft så mycket att skriva om på sistone, så jag har nog bara svamlat i de senaste inläggen. Jag sparar mig till Bunkeflomatchen på söndag. Jag ska dit och jag hoppas få samma härliga känsla från Sillastrybarna som jag fick på Landskronamatchen (se ovan). Vilket go det var i killarna då!
Förra söndagen, när Strandvallen gästades av Ljungskile, så lät det annorlunda. Eller jag kanske skulle säga att det lät inte alls. Sillastrybarna hade förvandlats till rökta sillar (se nedan). Västkustklacken sopade banan med er.


Förlåt grabbar och tjejer! Jag menar inget illa. Jag hoppas att ni återfår styrkan och kämpaglädjen igen. Ni brukar föra ett härligt liv och få igång alla oss andra på ståplatsläktaren.
Tillsammans ska vi nog se till att blåsa liv i de gulsvarta och få se den underbara segergesten igen.

Kram på er alla och välmött på Limhamns IP på söndag kl 1600.

Inga kommentarer: