måndag 8 oktober 2007

Mera klack

Nedräkningen har börjat...
Det är bara tre matcher kvar av årets Superettan. Häcken, Öster och Falkenberg ska besegras. 9 poäng till ska säkras. Jag tror grabbarna fixar det. Jag litar på dem. De har hittat tillbaka till sitt starka spel, så det ska inte bli några problem.
Det enda jag är lite osäker på nuförtiden, är klacken. Var är Sillastrybarna? På söndag hoppas jag att alla gamla supportrar kommer tillbaka till Vallen och att Klacken samlas som vanligt. Ni behövs verkligen.
Jag vill passa på att tacka alla er nästan 700 personer som nästan dagligen hälsar på min blogg. Jag hoppas ni finner nöje i att läsa mina ord. Det är ju som sagt mina ord. Jag är ingen journalist, ingen sakkunnig fotbollsvetare. Jag är bara en enkel mamma med ett enormt intresse för sporten, ja sport överhuvudtaget, som älskar att följa mina idoler. Hur jag ska stå ut i vinter, vet jag ännu inte. Jag tar gärna emot tips från er läsare. Lägg kommentarer här i bloggen eller maila mig: morsdeka@hotmail.com

Tills vi ses igen... KRAMEN!

2 kommentarer:

torgny sa...

LundaMaifaren vill ha hem Marcus Ringberg och bagarn Rosengren.
Ny tränare också Anders Linderoth!
Vad sägs om detta.

Lena sa...

Tack för tipset! Låt dem komma under vintern, så kan jag hålla bloggen igång fram till nästa säsong. Maila gärna åxå. KRAMEN!