måndag 29 oktober 2007

Om det är sant...

.. det jag läste på sr.se och på forumet att Lindberg är på väg till Kalmar FF, så vill jag verkligen gratulera Marcus. Du kommer till Sveriges bästa lag. Förlåt MAIF!!

Jag hoppas du förvaltar denna ära väl och visar Allsvenskan ännu mer vad lilla Mjällby AIF åstadkommer med sina spelare. Kalmar förtjänar trogna spelare, som kämpar för laget och klubben. MAIF förtjänar mer beröm för sina talanger.

Nästa år är det Mjällby som strider i toppen av Superettan och kanske t.o.m. vinner serien. De ska uppåt. Heja MAIF och heja Kalmar FF!!!

Tack Julle, för det fina inlägget på forumet om alla eventuella kontraktsförändringar för år 2008. Hör gärna av dig direkt till mig, om det är något du vill ska nå ut längre. Jag skriver gärna om det.

Tills vi ses igen! KRAMEN!

Inga kommentarer: