torsdag 4 oktober 2007

Ner med Tv4 Sport

Måste bara skriva lite till. Måste spy galla över Tv4 Sport. Den kanalen kommer aldrig bli stor.
I tisdags visade de Norrköping - Bunkeflo direkt. Ikväll repriserade de matchen. På måndag kl 12 och på tisdag kl 10 kommer de visa samma match IGEN. Varför? Tror de verkligen de vinner fler tittare på det viset?
På tisdag kväll kommer de visa Sundsvall - Örgryte direkt. Sen på torsdag ska de reprisera en match. Det blir väl Sundsvallsmatchen då. Ska de visa den ytterligare två gånger också?
Jag tycker, och säkert många med mig, att det vore trevligare att få se fler olika matcher istället. Det gör inget om inte alla kan sändas direkt. Lite jämvikt skulle säkert gå att ordna.
MAIF har vunnit ytterligare en skön seger ikväll och Allbäck har gjort mål i UEFA Cup-matchen, så jag är lycklig ändå.
Tills vi ses igen... KRAMEN!

2 kommentarer:

torgny sa...

Håller verkligen med dig. Istället visar man sömnpillret Peking-BUK 2ggr.
Sylvia- MAIF var ju riktigt underhållade enligt web-sändningen på radio östergötland.Riktigt bra spel av MAIF. dessutom gjorde Ekenberg året snyggaste mål på idrottsparken.

Lena sa...

Jag skulle verkligen velat se matchen igår. Jag lyssnade på webben och tyckte åxå att den verkade jättebra. Går du på hemmamatcherna? Ge dig gärna til känna i så fall. KRAMEN!