söndag 30 maj 2010





Häromdagen knallade vi ner till Strandvallen för att se hur arbetet med den nya planen fortskrider. De trevliga killarna från Jämshögs Grus & Entreprenad berättade att just då var dränering och bevattningsledningarna på plats och väl nedgrävda. De hade även placerat ut de spridare som ska förse planen med vätska. Nästa steg skulle bli att lägga värmeslingorna. Hur långt de hann komma före helgen, vet jag inte, men jag ska undersöka saken i dagarna. Jag återkommer.

Lite gratisreklam tycker jag killarna är värda. De tar så väl hand om vårt älskade Strandvallen. Vi längtar alla tills dess att det går att spela boll där igen. Oj, vad kul det ska bli att se MAIF igång igen. Nu börjar abstinensen göra sig påmind. Hur ska jag klara denna väntan?
Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: