söndag 23 maj 2010

Mat à la Peter Antoine


Jag missade matchen igår, men jag fick ständiga uppdateringar av Kärleken, som såg den på teve. Om några minuter ska jag få se den, då den visas i repris på Canal+ (iaf enl tablån).


Jag fixar käk, riktig fotbollsmat. Mat à la Peter Antoine. Pommes & Currywurst med curryketchup + extra curry strött ovanpå. Underbart! Har du inte provat? Då har du verkligen missat något. "Ditt söta lilla helvete"... Åk till Tyskland och dyk på en korvvagn. Där serveras med all säkerhet denna smakupplevelse. På vissa färjor kan man också avnjuta det. Mums! Om någon vill köpa curryketchup av mig, så går det bra (25 kr/flaska).


Heja MAIF!


Tills vi ses igen... KRAMEN!

2 kommentarer:

Spelargången sa...

Tja! Spelargången här! Äntligen har vi lyckats få till en länk till er sida. Nu kan man hitta till er via spelargangen.blogspot.com också :)

Lena sa...

Man tackar, man tackar! Mycket trevligt. Kramen!